zgloszenie serwisowe

Serwis door to door

Napraw laptopa nie wychodząc z domu

Zleć naprawę – zgłoszenie serwisowe

W celu odbioru laptopa przez kuriera niezbędne jest wypełnienie zlecenia serwisowego. Po wypełnieniu formularza nasz pracownik skontaktuje się w celu umówienia daty i godziny odbioru sprzętu. Odebrany od Państwa sprzęt dostarczany jest do serwisu na następny dzień roboczy. Diagnoza i wycena trwa do 3 dni roboczych. Po wykonanej diagnozie kontaktujemy się w celu poinformowania co jest uszkodzone oraz jaki jest koszt i termin naprawy. W przypadku akceptacji diagnozy i wyceny naprawy laptop trafia do naszego laboratorium serwisowego. Po wykonanej naprawie sprzęt jest odsyłany do Państwa. Możliwe formy zapłaty to pobranie przy odbiorze lub przelew na konto.

Procedura naprawy:

  1. Zlecenie serwisowe
  2. Odbiór sprzętu za pomocą kuriera
  3. Darmowa diagnoza i wycena
  4. Naprawa
  5. Wysyłka sprzętu za pomocą kuriera

Zleć naprawę – zgłoszenie serwisowe