zgloszenie serwisowe
  1. Jakich firm/marek naprawiacie laptopy?
  2. Czy utracę swoje dane z laptopa?
  3. Czy utracę swoje dane, jeżeli dysk uległ uszkodzeniu?
  4. Co powinienem wysłać/dostarczyć razem z laptopem?
  5. Jak długo trwa naprawa?
  6. Jaki jest okres gwarancji na wykonaną naprawę?
  7. Co się dzieje, jeżeli części zamienne są niedostępne?
  8. Jak powinienem wysłać/zapakować laptopa?

1. Jakich firm/marek naprawiacie laptopy?
Naprawiamy wszystkie marki i modele laptopów. Naprawiamy laptopy najbardziej znanych marek takich jak Compaq, IBM, HP, Toshiba, Dell,  Fujitsu-Siemens, Acer, Sony Vaio, itd. oraz mniej znanych marek np. NEC, Packard Bell, Samsung, Tiny, Time, Medion, IPC, Iridium, Kapok, Rock, Digital, Advent, Twinhead oraz wiele innych.

Do góry

2. Czy utracę swoje dane z laptopa?
W 90% przypadków NIE. Jeżeli nie ma takiej potrzeby to nie ingerujemy w zawartość dysku twardego. Jeżeli jest potrzeba przeinstalowania systemu lub formatowania dysku twardego zawsze pytamy się klienta czy mamy zgrać jego dane. Wyjątkiem są fizyczne i logiczne uszkodzenia dysku twardego. W sytuacji, kiedy problem dotyczy uszkodzenia dysku twardego nie odpowiadamy za znajdująca się na nim dane. Jeżeli dysk twardy uległ uszkodzeniu/awarii zawsze informujemy o tym klienta i przedstawiamy mu jakie są możliwości naprawy/odzysku danych. Zawsze zalecamy w miarę możliwości zrobić backup ważnych danych zanim dostarczą Państwo laptopa do serwisu. Zgodnie z regulaminem serwisu oświadczasz, że zabezpieczyłeś wszystkie swoje dane i nie będziesz rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.

Do góry

3. Czy utracę swoje dane jeżeli dysk uległ uszkodzeniu?
Jeżeli dysk uległ fizycznemu lub logicznemu uszkodzeniu zawsze jest możliwość odzyskania danych. Należy jednak wiedzieć, że odzyskiwanie danych jest czasochłonne, związane z dodatkowymi kosztami oraz nie gwarantuje w 100% odzyskania wszystkich danych. Jeżeli okazuje się, że uszkodzenie dotyczy dysku twardego zawsze informujemy o tym klienta, przedstawiamy mu możliwości naprawy/odzysku danych oraz uzgadniamy jakie dalej mamy podjąć kroki.

Do góry

4. Co powinienem wysłać/dostarczyć z laptopem?
Jeżeli jest to możliwe bardzo prosimy dostarczyć nam hasła niezbędne do uruchomienia laptopa i zalogowania się do systemu operacyjnego, zasilacz/ładowarkę do laptopa, płyty CD/DVD z systemem operacyjnym oraz klucze licencyjne. Z powodu obowiązującego prawa nie możemy przeinstalować systemu bez oryginalnych płyt CD/DVD i kluczy licencyjnych.

Do góry

5. Jak długo trwa naprawa?
Najczęściej naprawa trwa 5-7 dni roboczych. Czas naprawy przede wszystkim uzależniony jest od dostępności części zamiennych.

Do góry

6. Jaki jest okres gwarancji na wykonaną naprawę?
Okres gwarancji na wykonane usługi przez nasz serwis to standardowo 3 m-c. Wyjątkiem są naprawy laptopów po zalaniu, na które nie udzielamy gwarancji. Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji zawarte są w regulaminie.

Do góry

7. Co się dzieje jeżeli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, jeżeli części zamienne są niedostępne i nie możemy wykonać naprawy informujemy o tym klienta i na życzenie odsyłamy laptopa. Pobieramy opłatę tylko za koszty odesłania sprzętu.

Do góry

8. Jak powinienem wysłać/zapakować laptopa?

Do góry